Σύμφωνα με τα παραπάνω καταλαβαίνει κανείς πως ο τρόπος που τα παιδιά αντιλαμβάνονται το άγχος της απόδοσης -και γιατί όχι- και της προετοιμασίας για τις εξετάσεις είναι ένα θέμα που πρέπει να τύχει λεπτής διαχείρισης από τους γονείς-καθηγητές- ειδικούς ψυχικής υγείας. Για τον λόγο αυτό έχει μεγάλη αξία να δώσουμε την δυνατότητα στους ίδιους τους μαθητές να μας απαντήσουν για το θέμα που τους απασχολεί και μέσα από τα αποτελέσματα της « δικής τους φωνής» να χαράξουμε τους τρόπους που θα πρέπει να διδάξουμε στους μαθητές μας ώστε να διαχειρίζονται με επιτυχία το άγχος της απόδοσής τους.
Στην πρωτοβουλία αυτή του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Φαρκαδόνας και στη διενέργεια της έρευνας ανταποκρίθηκαν άμεσα και θετικά το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Τεμπών, το ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και Τρικάλων και το τμήμα Προγραμματισμού του Δήμου Φαρκαδόνας, ενώ επιστημονικά υπεύθυνος είναι ο Κωνσταντίνος Μπονώτης, Επίκουρος Καθηγητής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η έρευνα που σχεδιάζεται ήδη από τον Νοέμβριο και βρίσκεται στην φάση της ανάλυσης των αποτελεσμάτων, θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε εκδηλώσεις για τις οποίες θα υπάρξει ενημέρωση στο προσεχές διάστημα.